Wsparcie techniczne
Wszystkie nasze projekty w obrębie PrestaShop realizujemy pod klucz, ale czuwamy też nad prawidłowym i efektywnym działaniem Twojego sklepu w trakcie jego funkcjonowania. W ramach wsparcia posprzedażowego, oferujemy różne formy doraźnej pomocy w zakresie usuwania awarii/błędów, optymalizacji struktury oraz rozbudowy e-sklepu.
Mamy świadomość, że jakakolwiek przerwa w działaniu albo niewykorzystywanie całego potencjału sklepu online – pociągają za sobą wymierne straty. W związku z tym, dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi w obszarze serwisu oraz wsparcia administracyjnego stały na najwyższym poziomie, czyli wykonywane były szybko, sprawnie i skutecznie.
W zależności od specyfiki danej potrzeby, skali problemu oraz preferowanej formy wsparcia, udostępniamy różne kanały zgłoszenia oraz rozwiązania problemu, w tym m. in. wygodny i funkcjonalny Help Desk.